dilluns, 30 de desembre del 2013

Ho sento molt

Bones, ho sento molt ja que han estat molts molts dies sense entrades...
No sé que m'ha passat, molta mala sort seguida i estava molt estressat, i tot em sortia malament. Noteu que el temps en que esta escrit és passat, vamoos!
Bé doncs que amb el més fort de tot, amb el movil no em va sortir bé l'apanyu que volia fer i mira, que amb la tonteria m'han estafat 30 dollars... Però no vull parlar més del tema ja que em treu molt malla llet!
Així que com ja podeu intuir ahir em vaig comprar un movil, un bon "tronco-movil" que va de conya i molt baratet. Així doncs ara estic més tranquil i més relaxat.
Demà és cap d'any i anirem amb la família 3 dies a Hornby Island, una illa molt maca que ja vaig anar amb el programa internacional. Demà però, per anar a Hornby hem de passar per una altra illa abans, Denman Island on hi viu bastanta gent que conec. Allà em deixaran i passaré la nit de cap d'any amb els amics i l'endemà aniré a Hornby amb la família.
Uns bons tres dies per a còrrer i descobrir nous camins i disfrutar de la brisa de 50km/h de l'oceà Pacífic, qui vol anar al Carib tenint aquí l'oceà ple de salmons mort! mhmmm.
Doncs no sé que passa que a l'hivern a tothom se li encén la seva part freak i de "viciat" i tothom te ansies de playstation. Jo afortunadament tinc disponibilitat d'amics que han adquirit la nova play 4 i... Mare meva! Em recorda molt l'hivern de l'any passat amb la meva nova play 3. Això si, en Sean té la Xbox però té uns jocs que no m'agraden gens, i un encara per a obrir. Normalment hi jugo jo ja que ell no la toca, però quins jocs... A més em sento malament ja que no és meva.

Han estat molts dies i ja no sé que explicar-vos... Us podria explicar que vaig fer un trajecte amb bicicleta plovent i pujant la gran pujada del poble per a anar a una botiga que resulta que era com el Comerco i no vaig poder ni entrar... Però si voleu Mr. Bean ja podeu posar TV3, així que ho sento molt, em despedeixo i espero tornar de Hornby Island amb molts bons records per a explicar-vos!

Molt bon any nou! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada