dijous, 19 de desembre del 2013

Més neu!

Està nevant! ara mateix està nevant però més val que demà hi hagi cole ja que haig de fer un examen que si no el faig, l'hauré de fer el primer dilluns desprès de vacances...

Avui és dijous i ahir, dimecres, La Larissa una noia d'Alemanya va marxar cap a casa. Ens vam haver de despedir a l'escola i va ser molt trist. Era una de les noies que em queia molt bé, la més ben parida i era quasi veïna meva, i ara ja ha marxat... Es troba a faltar entre tanta pijeria que porten molts del estudiants internacionals, però bé no hi podem fer res.
Avui he fet un examen de química que més val que m'hagi anat bé ja que tinc la mitjana una mica baixa i l'haig de pujar.
Aquests dies m'ho estic passant molt bé. Sempre estic fent coses i estic disfrutant molt. Ja començo a dominar bastant bé el "slang" i tot va molt bé. Estic molt emocionat per al Nadal, tot i que no tinc aquella sensació de Nadal que sempre he tingut. No sento "els cavallitus" de la plaça de Cal Font, no hi han llums al carrer, no hi ha el tió, no et venen ganes de destrossar pares noels ja que estan per tot arreu, no pots anar a la plaça de l'ajuntament ni al carrer de l'Argent... Però de moment em va molt bé.
La veritat és que no sé què explicar-vos... Quin desastre d'entrada.
Això, que no estic gens, però gens inspirat ara mateix. Només voldria felicitar als isards per a la magnífica feina que han fet amb el seu Project me. Es tracta de parlar sobre tu i els teus interessos una estona en anglès i gravar-ho per a desprès escoltar-ho. Tots tenen un bon nivell d'anglès, amb una mica més de pràctica això ja està fet!. Jo, encara me'n recordo del meu Project me, que vaig dir que el meu artista preferit era Antònia Font, un grup que malauradament va anunciar la seva dissolució fa unes setmanes.
Avui estic raperu i us deixo una mica d'At Versaris. Disculpeu-me si ja us els he ensenyat en una entrada anterior
http://www.youtube.com/watch?v=5KJ2l4CxALo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada