dilluns, 2 de desembre del 2013

Zoom...

No vull parlar-vos del festival de cinema d'Igualada, ni de càmeres de fotografia. Vull explicar-vos que el zoom del meu ordinador s'ha quedat encatllat i ara estic escrivint això amb el 150% de zoom, l'he parat i l'he tornat a engegar i no funciona... No sé què faré, esperaré a demà a veure si millora i l'intentaré portar a algun lloc ja que tinc grantia.
Bé, demà tinc un examen de química que ni l'estic disfrutant gens en aquests moments i demà passat de biologia així que tinc una setmana mogudeta però acabo de rebre un mail dient que tinc lloc per a anar a la excursió de Vancouver! Per fi! M'havia quedat a la llista d'espera de 3 excursions de les 4 que han fet... En aquest sentit el programa aquest meu es patètic i ho odio, si jo hagués pagat la millonada que s'ha de pagar i em tracten així, "monto un pollo".
Fan pagar les excursions mentres que a altres becats els hi surt gratis, mai tenen lloc per a tothom, i sembla que els becats fem ràbia... Però bé, gent com aquesta del programa no m'importen gens i ja s'adonaran algun dia que amb un somriure sempre es fan millor les coses i que les persones som totes iguals, venim d'on venim.
Parlant d'igualtat, us escric també per a deixar-vos aquest vídeo aquí. L'he descobert gràcies al "Espai pels Somnis" d'Igualada i m'agradaria compartir-lo. Que vagi bé!
http://www.youtube.com/watch?v=KsKtw3iQq9w

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada