dimecres, 25 de desembre del 2013

Bon Nadal!

Ei! tot i que jo el noto com un dia normal, la gent arreu del món es troba amb la família i es fa regals i es desitja bon Nada, així que jo també ho faré avui.

Tot i que sigui un dia normal, m'agrada que em fagin regals així per la cara. Ahir, em van donar un calendari de cada dia en una pàgina amb els 1000 llocs que has de veure abans de morir, molt temptador. Després de mirar la pel.lícula Polar Express i quasi intentar ofegar-me a mi mateix amb el coxí per accés de pastel, nadalenc,  fals, aarhg he dormit 5 hores....
Em llevo i hem obert el regals! Cullera quin tou de regals! Masses i tot potser. Moooltes tonteries i joguines i xocolata etc. I després a mi m'han regalat unes sabatilles  ultra super mega hiper calentes. Després els mitjons més calentets i peludets que m'he posat mai i un "albornoz" o "batín" ho sento no se escriure aquesta paraula... Els regals m'han encantat, son la mar de xulos i útils!
Avui vindran a sopar a casa els avis. Jo no trobo gens nadal això, però ja ho diuen, que si no fas les coses que normalment fas, no ho notes nadal. No vaig poder anar a casa la tieta tresa i del tieta Pep a sopar el 24, no he pogut anar a dinar a casa la tiet Mili i la tieta Adela a dinar per nadal i menjar aquells ous tant bons, i aquell caldo.. I demà tampoc podré anar a casa l'Ana Maria a menjar canelons, però no passa res! Avui em "fotré" un bon pavo que ja el puc ensumar ara, a les 12 del migdia.
A part de tot això, porto molt mala ratxa a sobre... Em vaig comprar una tarjeta SIM que ara no em funciona, ahir em vaig perdre corrent en una carretera plena d'esquelets i animals morts, vaig agafar un bus que em va portar fins a donar una volta quan tornava de casa d'un amic i quasi faig tard per al sopar del 24, els aduaners van requisar els embotits del paquet que els meus pares em van fer, i podria continuar però no cal! Perquè ser gafe, és una merda, però a vegades es entretingut.
I bé va ara deixaré anar el notición final pel qual estic molt feliç. M'he comprat unes bambes de còrrer noves! Unes asics que estaven a meitat de preu que m'agraden moltíssim i que junts arrasarem molts km i moltes més aventures!
Així que avui, com que no estic nadalenc us deixo amb una cançó que no fa massa nadal...
http://www.youtube.com/watch?v=TCw9_avTlYs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada