divendres, 6 de desembre del 2013

NEU!

Doncs si Aquí va nevar al Dijous, no em puc creure que no us hagi escrit al di que va nevar, però vaig estar enfeinat tot el dia.. Ahir, em vaig posar a dormir moooolt cansat, pensant amb anar un altre cop a l'institut al divendres, i a Catalunya tenen pont! Avui Divendre, quan em llevo miro per a la finestra i hi havia més neu, Si! no hi havia escola per a la neu! Que bé que et sents quan t'ho diuen... Hem fet una guerra de boles de neus, i he anat al bosc amb en Ron. Estàvem anant cap al riu quan de sobte ens trobem les petjades mes perfectes d'ós. La petjada de llibre. El pànic al veure-la a la neu, tendre ens ha acollonit i sobtadament activat el sistema nerviós parasimpàtic que ens fotut a còrrer com llebres. He passat molta, molta por. Però al final no ha passat res.
Desprès he anat amb els trineus i els amics a baixar per les baixades i a fer el burro, he anat a sopar a casa i he tornat a sortir fins ara. Estic molt cansat però m'he comprat uns mitjons d'anar per casa molt còmodes, i n'estic molt orgullós.
Aquests últims dies he estat pensant sobre anar a esquiar més dies dels que tenia previst. He estat mirant esquís i botes de segona mà, però es veu que l'Steve, amb el seu club d'excursionisme de l'institut té esquís i tot l'equipament i que me'l pot deixar. Flipant. Estic molt content i emocionat per a provar una de les pistes d'esquí de fons més importants de la Colúmbia Britànica.Ara ve la part difícil que és enredar a gent per a que fagin esquí de fons... De mountaicabras no n'hi han a tot arreu! jajajaja. Doncs això que de moment estic molt cansat i us deixo amb una cançó que escolto veient la neu caure des de la meva habitació, amb el sol picant al blanc paisatge, acompanyat d'un te.
https://soundcloud.com/birocratic/since-youve-asked?in=arnaurequena/sets/troballes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada