diumenge, 1 de desembre del 2013

Desembre

Ja és Desembre i tinc un calendari d'Advent! Em fa molta il.lusió ja que m'enrecordo de quan feia cua al, en aquell temps anomenat "Superdyst" o no sé com ho escrivien, sempre els veia i desitjava tenir-los, era el meu somni. Avui, 1 de Desembre m'han regalat el meu calendari d'advent i m'he menjat la xocolata like a boss.
Aquests dies m'estic donant compte que estic molt bé. Ja m'he acostumat completament a aquí i ja no em trobo a faltar com als dies que vaig estar un pel de baixón fa un mes o així. Ja coneixo a molta gent, i ja tinc la impagable sensació que hi ha gent que es preocupa per a tu i que t'estima.
Aquest dissabte, quan estava a prop del mar, (us ho explicaré de cop, ho deixo anar) una gavina se'm va cagar al cap... Si. A vegades em pregunto perquè em passen aquestes coses, però llavors penso que, si te un final més o menys acceptable mola i és divertit i diferent. Qui té el plaer de recordar una bona tarda amb merda de gavina? Jo.
Apart de defecacions aèries també hi han hagut més coses, tranquils. Al dijous, vam celebrar l'aniversari de la Lindsay. Jo tenia una competició d'squash a un pobre del costat, on la mare d'una amiga em va portar a la floristeria, vaig comprar una orquídea i em van portar a casa. Allà vaig parlar amb en Ron i ell no sabia que era el seu aniversari.. Llavors vaig pensar que les bones accions, com la mare d'aquesta noia, com el noi del Liverpool que em va portar a casa i moltes més sempre son beneficioses. Vaig agafar i li vaig dir, el regal m'ha costat 20 dollars, me'n pagues 10 i a la targeta hi posem el teu nom i el meu. Ell molt agraït va acceptar i va escriure la dedicació en unes precioses lletres xineses. Així, jo no vaig quedar com l'únic i el millor i millor nen molt maco i super ben educat que no m'agrada tampoc ser i tots dos en vam sortit beneficiats. Així que, sempre que pugueu, compartiu coses; els humans ho volem tot per a nosaltres, però a vegades sembla que no en treurem cap benefici compartint tot i que al final sí, segur.
Avui diumenge he anat a jugar a futbol amb uns amics mexicans, semblava quan anava al parc de Vallbona cada divendres a la tarda, quins records! Ara, aquí ens agrada més jugar ja que ens sentim molt bons, és brutal.
Bona setmana a tots i bon desembre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada