dimecres, 27 de novembre del 2013

3!

Doncs si, ja porto 3 mesos! 3 mesos i més de 4000 visites, a veure si continuem així.
Ahir va fer 3 mesos que vaig marxar d'Igualada, i han passat molt ràpid però sembla molt temps a la vegada; és una sensació estranya. Cada dia però estic més comòde. Es fa fosc molt d'hora, a les 4 comença i a les 5 ja és fosc; al llarg del temps es farà pesat, però gràcies al ritme de vida que porten aquí és més fàcil de conviure. L'escola va molt bé en general i cada dia entreno més fort així que no em puc queixar.
Abans estava molt inspirat però ara he hagut d'anar a fer un "recado" i no em ve la inspiració, penjaré la entrada, però us adverteixo de la insipidesa d'aquesta.
Avui, m'he llevat a les 8 i tansols he tingut 35 minuts per a vestir-me, esmorzar i preparar-me, no m'ha donat temps de pentinar-me els "quiriquis" ni d'agafar el mòvil ni la cartera. He anat a l'institut i d'entre altres coses hem obert i mirat un cor de porc, maco maco. Quan tornava a casa, poso la mà a la butxaca per a treure la clau i no hi era. Tensió, miro a través del vidre de la porta els ulls impacients del Lou preparant-se per a rebre'm. Tot seguit llegeixo nervis i incomoditat en els seus moviments, s'hi suma el gat. Ningú a casa i jo sense claus, comença a ploure. Excitació i relax corren per les meves venes quan recordo que no he posat el "seguro" a la finestra de la meva habitació. Trec la mosquitera i intento escalar. Ho aconsegueixo! Estic intentant entrar a la meva habitació posant a pràctica totes les meves habilitats d'elasticitat adquirides fent el pi. Noto que posar-me del revés recolzant els peus a una paret no ajuda gaire al col.locar les teves cames en forma de V molt oberta, molt. Ja estic a dins i em sento com el mestre de l'Univers, un somriure es pot distingir clarament al meu rostre, satisfet saludo a la fauna i penso amb el que escriure al blog que a l'hora d'escriure se m'oblidarà.
Però al adonar-me que als voltants d'Igualada neva i que aquí plou penso amb El Petit De Cal Eril, un grup que fa bastant de tardor i hivern, que per cert estem a la tardor per a si no ho havíeu notat, això encara no ha ni començat!
 http://www.youtube.com/watch?v=AEHrcCvN1B4
I com diria el meu professor d'anglès:  Metaphors be with you, my friend.

1 comentari: