dissabte, 9 de novembre del 2013

Malalt

Estic malalt! Feia molt temps que no estava malalt, cosa que n'estic orgullós!
Al dijous a la nit, a la meva panxa no em deixava dormir, i desprès de donar més voltes al llit que cotxe a la Nascar vaig decidir anar al lavabo. Allà, em vaig assentar i al moment no vaig poder reaccionar que vaig vomitar a la pica, bastant fastigós... Seguidament vaig beure aigua i vaig anar a dormir. A les set quan em vaig llevar per a netejar lo de la pica no sé que em va agafar que vaig tornar-hi, al vàter. Al divendres no vaig anar a l'Institut i ho vaig passar molt malament... No em podia aixecar del llit i nomès vaig beure dos gots d'aigua i un suc, amb el que menjo jo! Passant el dia al llit i dormint 10 hores avui, dissabte m'he llevat bé. He pogut esmorzar torrades i el cap encara em fa una mica de mal però poc a poc espero que vagi millorant.
Aquest dilluns és festa ja que és el dia per a recordar les víctimes de la segona guerra mundial.
Aquests dies tothom porta les flors aquestes de color vermell i negre que potser heu vist a la tele, no sé com descriure-les. Aquest dijous vam acabar el primer term, això vol dir que ja estem a la meitat del semestre, ja hem fet un quart de curs i la gebre i les muntanyes nevades m'acompanyen cada dia cap a l'escola.
Els entrenaments de cross country amb l'escola ja s'han acabat. Em vaig estar buscant la vida i vaig descobrir que hi ha un club de runners aquí a la ciutat, Entrenen cada dimarts a la pista d'atletisme pública que està al costat del meu institut així que aquest dimarts em vaig esperar a la biblioteca fent deures fins a les 5 quan l'entrenament va començar. Són tots quasi gent gran, què hi farem però és una forma de entrenar que sinó no puc fer res! Entrenen fort, cosa que m'agrada un cop a la setmana.
Aquesta setmana també, al dijous vaig anar a squash. Sí, a squash. La veritat, es que no sé què em passa; sempre que faig un esport, és mot poc popular. Faig orientació en comptes de còrrer, faig squash en comptes de tennis, m'encanto jajajaja. Tampoc m'agrada la música que li agrada a "tothom", cosa que m'agrada molt no formar part de la "massa".
Doncs sí, vaig començar a fer squash i em va agradar bastant i sóc bastant bo. Mola.
Us desitjo molta sort i molt bon cap de setmana i us deixo amb unes quantes fotos que no havia recordat de penjar!
 Fent la meva primera carbassa de Halloween!
 Aquí, amb el mestre
 Si... millor que no em contracteu com a decorador de galtes...
 Buscant una disfressa per a Halloween
 Comprant les carbasses
 Comprant les carbasses amb en Ron!
Decorant galetes de halloween amb en Ron


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada