dilluns, 4 de novembre del 2013

Eeei!

Bones!
Avui és dilluns. Aquest cap de setmana vaig anar a Victoria! Sí sí a la capital. Per als despitats Victoria està a 3 hores del meu poble i és la capital de la meva Illa. És una ciutat preciosa, em va encantar.
Desprès d'un trajecte remullat, vam arribar a Victoria al dissabte. Estàvem ja a punt de descarregar les maletes a l'hotel Days Inn. De cop, la Lindsay ve i diu que al hotel no hi ha cap reserva. Pànic. Connexió a internet. Cinc minuts. Arreglat. Ens vam equivocar d'hotel i vam anar finalment a l'hotel Quality Inn, el correcte.
L'hote era de collons! Ostres molt maco. Vam dormir en dues habitacions, i una tenia cuina, 2 lavabos, molt bé tot mama, res per a preocuparse ;)
Desprès de l'acomodament vam anar a fer el turista, que allà no és massa difícil ja que la part bonica és prou petita. El tamany perfecte m'atreviria a dir. Vam visitar el parlament de nit, que està il.luminat amb unes llums precioses, el centre, chinatown, etc. A chinatown, en Ron, el noi que s'allotja amb la mateixa família que jo em va fer una mica de guia. Em va portar en una mena de restaurant que feia una mala pinta que no us ho puc ni explicar, pitjor que la pel.lícula del Torrente era allò. Tot i així em vaig comprar 2 panets per a tastar-los ja que feien molt bona pinta. Ai! Mare meva que bons que estaven, oh, boníssim. Per a fora semblaven pans normals però llavors un a dins tenia com una melmelada, però no era melmelada i... ostres l'altre tenia com pollastre i ceba i curry, i no puc parlar-ne que me'n recordo i els trobo molt a faltar.
A part de menjar delícies orientals vaig anar a donar menjar a unes foques. Eren molt maques i caçaven les sardines a l'aire. Em va agradar molt i també vam passar per al barri ric. Imagina't com deuen ser els rics aquí si la mitjana ja són rics! Cullera quines cases, potents.
En fi, la ciutat em va agradar molt, molt i ja espero poder tornar un altre cop. Espero que us vagi molt bé la setmana!
 Foca!
 Arròs xinès embolicat amb fulles gegants, mhmmm
 Random buildings
 El parlament de nit
 Chinatown
I més chinatown

Per a ajudar-vos a començar bé la setmana us ensenyaré una cançó anomenada a message to you rudy. És del mític grup The specials. Aquest grup juntament amb Madness, i varis grups més formaven part del 2 Tone, un seguit de grups dels anys 70 al Regne Unit. Aquests grups van crear l'ska, un gènere que ara té molta sortida. Suposo que a la gent li agrada ja que és un gènere molt interessant. Va sorgir quan els inmigrants Jamaicans van portar el reagge a UK i el van modificar una mica per a fer-lo més festiu i amb nomès una finalitat, ballar i fer disfrutar al jovent.
Així que així us deixo, a ballar una mica amb l'ska, que no es nescessita ser un ballarí excel.lent per a ballar ska!http://www.youtube.com/watch?v=cntvEDbagAw

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada