dijous, 31 d’octubre del 2013

Castanyada!

Ei! Com ja sabeu aquí es celebra el Halloween, però, al tantu! A Catalunya es celebra la Castanyada eh! No perdem pas aquesta tradició tant maca.

Procedim a l'entrada... 
Doncs aquests dies aquí han estat bastant halloweenerus. Essent princinpi de tardor, i amb bastanta fresca i amb una boira constant, les decoracions de les cases han ests sense dubte molt efectives. Les cases estan decorades però no molt, n'hi han algunes que tela però bastant light... 
Bé durant aquesta setmana vam anar a comprar carbasses a una granja molt xula plena de carbasses on tu la triaves del camp i tenien el paller tot decorat amb coses de Halloween. Després d'això vam decorar la nostra casa amb unes quantes tumbes , enganxines, aranyes de mentida, etc. A part també vam fer galetes i les vam decorar amb "icing", que és com una pasta molt, molt dolça i que s'acostuma a posar a sobre les madalenes a Catalunya, i llavors es transformen amb cupcakes i valen el doble. Allò, sí. No tinc una vena artística molt potent així que les galetes no eren una meravella però algo es algo.
Aquesta setmana acadèmicament m'ha anat molt bé ja que tinc un 9 de mitjana de biologia! Estic molt content i això em dóna més ganes per a seguir així.
I avui, que ha estat 31 d'Octubre he anat a l'institut amb la meva super disfressa de granjer/cowboy o el que sigui. Vamos, que he triumfat. La gent fins hi tot m'han demanat de fer-se fotos VARIS cops. Molts professors anaven disfressats i ha estat difícil entendre com funciona la "spinal cord" sent explicat per un personatge vestit com de dràcula.
També voldria explicar-vos que em vaig anar a pelar i em van pelar les patilles, ara no en tinc... Però no m'en vaig donar compte fins que una mossa m'ho va dir. Em sento extrany. La perruqueria era remarcable. Per a si algú ha vist "This is England" la perruqueria era la mateixa que la de la pel.lícula. Era com viatjar als anys 70, fins i tot la roba i el pentinat de la dona ho eren. Es massa fort per a mi per a explicar-ho. Ho heu de veure. Al sortir em creia un rudeboy pels carrers de South London.

Avui us vull acomiadar amb una cançó que m'està torturant duant totes les classes de química. Es diu Palance. Ara a química estàvem igualant equacions de reaccions químiques, i en anglès es diu Balancing. I cada cop que la professora diu. Let's balancs these equations, no puc impedir cantar-la. En varies ocasions la he ballat, cosa que va despertar curiositat als meus companys que ja l'han escoltat i estan patint el mateix que jo. Ara quan la paraula és pronunciada tots ens mirem. És bastant divertit la veritat.
La cançó la vaig descobrir a la barraca de a xalest d'aquesta festa major així que porta bons record i bona festa mediterrània! (Aquest no és el tipus de música que escolto normalment...)

Saluuut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada