dimecres, 2 d’octubre del 2013

Preparant l'arca

Bé, tal i com podeu apreciar en el títol, estic plantejant-me de començar-ne a fer els plànols... Les tempestes s'apropies de totes les activitats i de totes les nits. El diumenge en va caure una de ben forta, i mentres jo estava tornant de fer una xocolata calenta amb uns estudiants internacionals. Vaig quedar xop, però gràcies a la meva súper jacqueta no em vaig mullar el cos! (les cames si...) Després d'aquesta passejada remullada, m'esperaven els avis a casa per a sopar. Els pares de l'Steve. El seu pare és altíssim, 2 metres; i té problemes de memòria... Tot i això el sopar va ser encantador. Al llarg de la setmana la pluja i el vent va acompanyar tots els meus trajectes a peu cap al bus i els entrenaments també.
El dimarts però, ni la pluja ni el vent ni la neu m'hagués frenat. Era el día en què el meu institut, G.P.Vanier, organitzava una cursa de x-coruntry! Els millors corredors de l'illa hi eren presents i hi havia molta tensió entre tots els 51 corredors de grau 11 i 12. A la sortida, intentant treure el cap entre dos torres desenvolupades com bèsties ens espràven 6km molt ràpids, plans i plens de fang. Les gotes congelades intentaves refredar els músculs difícils d'escalfar. Donen el tret de sortida i ja era de color marró tot, bastant heavy... Però bé, desprès d'una cursa de caqueta podrida (no sé que em va passar però estava fluix) vaig acabar 12. No estic gaire content amb el resultat com estava la cursa passada, però la següent és la setmana que bé així que no em puc desanimar!
Canviant de tema, avui ja he fet els dos exàmens que temia durant tota la setmana i m'han anat normalillo, de 7 pico... Què hi farem no es pot tenir tot si faltes tres dies a classe entre Hornby Island i curses... Així que ja he acabat les unitats i puc començar de nou!
Avui, he estat preparant totes les coses per a la excursió de tres deies del cap de setmana! Em disculpo ja que no us ho havia comentat però aquest divendres dissabte i diumenge aniré d'excursió amb el club d'outdoors de l'Steve. Com a professor té un club que fan esports d'aventura i coses per l'estil i em va oferir aquesta oportunitat i jo vaig acceptar al moment. La ruta prevista és pujar un dels cims més alts de l'Illa al costat dels llacs que vaig anar d'excursió els primers dies que estava aquí. Les tempestes i el mal temps però diria que no ens ho permetran... Malgrat tot anirem fins als llacs i farem petites excursions d'un dia per la zona. fer excursions és bastant més complicat que a Catalunya ja que has de portar moltes més coses per a culpa del clima i els ossos. A la tenda no hi pot haver res de menjar i s'ha de lligar dalt d'un arbre a 4m d'altura, ja em diràs com ho fots això però jo no ho faré. Nescessites dues jaquetes impermeables, dos pantalons per a la pluja, malles i samarretes interiors, forros polars extra gurixuts i coses per a l'estil que em proporciona el club de l'Steve i ell mateix. Són moltes coses que s'han de carregar però el clima ho demana, és el preu que s'ha de pagar. Doncs bé ja us comentaré com m'ha anat la excursió al dilluns o al dimarts!
Salut:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada