dimarts, 7 de gener del 2014

Bon any nou i de tot!

Abans de tot diria que us mereixeu una disculpa de tot cor meva, i així serà. Ho sento molt per a no haver pogut actualitzar el blog durant aquests últims dies.
Bé puc començar explicant cap d'any que el vaig passar amb una colla de 15 amics a una fesa a casa d'una noia. Ens ho vam passar molt bé però no vaig fer campanades ni res per a l'estil, a les 12 ens vam posar tots en rotllana i vam dir bon any nou, no molt emocionant. Però m'ho vaig passar molt molt bé, i després vam intentar dormir, 4 persones en un llit de matrimoni ja que vam pensar que al llit dormiríem millor que els del terra, però em sembla que ells van dormir millor jajajaj...
L'endemà em van portar fins al ferry i vaig anar fins a la petita illa de Hornby on m'estava esperant la meva família. Allà em van venir a buscar i és on els calçotets vermells van funcionar, la senyora em va dir que no em feia falta pagar el ferry! em va sortir gratis! per a fi una mica de sort jejeje. Allà vam passar 2 nits, que em van agradar molt!
La illa és preciosa, no hi ha policia, no hi han jardiners, ni escombriaires ni res. La gent treballa per la gent, el poder el té la gent, per mitjà de la comunitat es fan les tasques formant una gran família. Un ambient ideal per a jubilats i vacances però no per a lloc de residència per a adolescents. Ens va ploure durant tots els dies excepte l'últim, però tot i així em va agradar molt. A part de fer excursions, anar a les precioses platges, al jacuzzi mirant al mar i de llegir a la vora de la llar de foc vam anar a una botiga gratis. Sí, era un edifici que ningú el vigilava i era tot gratuït. Tu portes qualsevol cosa, la deixes al lloc adequat i remenes a veure què pots trobar. Vam estar remenant molta estona i al final vaig trobar un llibre sobre Palestina i Israel i m'agrada molt!
Després de tornar de la illa vaig estar fent el vago com cal, i si senyors aquí vaig començar l'escola al dia 6! Però bé es pot superar, com dirien aquí, "No big deal".
Ja vaig començar i tothom està molt cansat, a classes de educació física i a tot arreu. La gent o està constipada o està cansada, és terrible! Ahir a entrenament de squash ho vaig notar també, a veure si m'acostumo aviat al ritme normal d'institut...
Ah, a part de fer el mandra, al dia 5 vaig mirar la cavalcada en directe per internet, va ser molt molt guai. Els hi vaig poder ensenyar per fi de veritat a la meva família i els hi va agrada molt, les escales i tot. Vaig còneixer algunes cares també i em va agradar molt, una molt bona idea!
Doncs a part d'això només voldria felicitar altre cop des d'aquí al meu pare, que el dia 4 va ser el seu aniversari i espero que el disfrutés molt molt i molt!
També donar gràcies a tots els amics públicament que es van currar un vídeo molt molt guapo que em va emocionar i em va fer recordar altre vegada que Igualada, per molt lletja que sigui, per molt que en volguem marxar sempre estarà en els nostres cors! Home sweet home.

Molt bon començament de classes a tothom! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada