dissabte, 18 de gener del 2014

Doncs si ja és hora...

Aquesta setmana ha estat molt moguda, ho sento per a estar tant inactiu al blog aquests dies. El què passa és que estem a finals de semestre i totes les meves classes s'estan acabant, i ja tinc exàmens finals la setmana que ve...
Doncs això aquí el clima ja no és tant fred, no sé si és que m'hi he acostumat o es l'escalfament global però no fa massa fred. Tot i així, les "altes" temperatures no em van impedir anar a a esquiar! Per fi han obert les pistes d'esquí! Aquest dimecres les vam estrenar amb el programa dels estudiants internacionals. Vaig esquiar que ja feia dos anys que no ho feia i encara me'n recordo prou bé. Vaig poder baixar per a moltes pistes i només vaig caure un cop. Aquí les pistes d'esquí són diferents. Pots baixar per a on vulguis, per a on et dongui la gana. La gent llavors baixa pel mig del bosc i per llocs molt empinats amb neu verge i es molt divertit, és molt molt diferent. Jo ho vaig provar amb els meus amics durant un tros d'anar a la neu verge i disfrutes molt, el què passa és que és més difícil.
Totes les pistes estan bastant nevades però a les parts baixes encara hi ha algunes zones on falta una mica de neu... Aquí no tenen canons de neu!
Apart d'anar a esquiar, durant aquesta setmana he disseccionat un porc. Sí! un porc! Bé no era un porc gran, era un fetus de porc, a punt de néixer. La veritat es que no feia gaire cosa i és molt molt interessant. Es pot veure tot i aplicar tot allò après d'una manera molt guapa.
Aquesta setmana també he estat com cansa perquè no tinc gana i no em venia de gust menjar. Hi ha un constipat que ronda que potser m'està agafant però ara estic un pèl millor! Avui estic molt content!
Que vagi molt be el cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada