dissabte, 25 de gener del 2014

EXÀMENS

Aquí ja s'acaba el semestre, el que vol dir que s'acaben les classes i els cursos i que també venen els exàmens finals. Les classes que tinc aquest semestre són biologia, química, anglès i educació física. Com ja sabíeu segurament aquí tens quatre classes per semestre que les fas cada dia, i llavors a principis de febrer canvies les quatre classes per quatre de noves i aquestes les fas cada dia fins a finals de juny. El sistema m'agrada i no es fa gens pesat si les classes son bones!

Doncs això, aquesta serà la última setmana i com ja haureu notat per la meva inactivitat he estat estudiant com un cabró, perdoneu les paraules però s'ho mereixen. Culleres com he estudiat! Com mai! jajaja. Aquest divendres vaig fer la segona part de l'examen final de biologia, un examen bastant dur, que no sabeu que relaxat que em sentia al acabar-lo. 
Tot i així encara no podem celebrar-ho ja que em queda química. Els exàmens de química seran el dimarts i el dimecres i llavors, si el meu apreciat professor d'anglès no em fa fer mes redaccions, comentaris de poemes, anàlisis de històries o qualsevol cosa per l'estil; ja hauré acabat!
Això vol dir que el Programa Explore ja començarà! Estem tots molt emocionats i nerviosos per a que comenci. Per als de mala memòria, l'Explore és el programa que faré aquest segon semestre. Consisteix en fer 4 classes amb el mateix grup, però fas molta part acadèmica al principi i quan arriba la "calor" al maig i juny porten la classe fora del cole. Farem excursions amb kayak de 7 dies, excursions a peu, anar a veure ballenes, a visitar el Parlament i moltes moltes coses més que ja les esperem tots!

Doncs bé, us deixo aquí i em despedeixo potser per a una altra setmana per culpa dels exàmens... Espero però poder escriure abans!
Abans però us deixo entretinguts amb aquest personatge que he trobat per interent drant els descansos d'estudiar jejejeje

http://www.youtube.com/watch?v=VnjfYrE7xYQ

http://www.youtube.com/watch?v=EGCNceNztMI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada