dissabte, 7 de setembre del 2013

Moltes gràcies!

Escric aquesta entrada com a agraïment a totes les persones que em segueixen i que em llegeixen des de tot arreu! Ja porto més de 1000 visites amb aquesta setmana i mitja.
Moltes gràcies a tots els comentaris positius. Una dedicació especial a la família, a "l'Eskamot 103" que espero que disfrutin molt de festa major a St Genís, als del passeig de les cabres ;), als Isards que espero que us agradi el bloc i a tota la crew orientadora d'Igualada també jajaja. I als pioners i caravel.les del torxa! Que me'ls deixava...
Dir-vos que això és brutal, estic disfrutant molt de moment; però vull que sabeu que no hi ha res millor que estar al vostre costat i vull que gaudiu d'aquest any molt per a mi, que jo ho faré per a vosaltres també.

Res més, faltaria dir que acabo de menjar un gelat tamany XXXXXXXXL que segons els canadencs es tamany "mitjà"... Era prou bo però, a veure què n'opina el meu cos!

Moolta sort també a la gent de la coral Gatzara que està fent un musical molt treballat i a la gent del casal de joves que ho estan tirant endavant molt bé i estan fent molta feina!



1 comentari:

  1. Fa uns anys vaig poder gaudir de la impressionant natura de les montanyes rocoses del Canadà. Ara em fas enveja.
    Disfruta i aprén tot el que puguis d'aquesta experiència.
    Records des de l'IES,
    Una profe,
    Inma Miñés

    ResponElimina