dilluns, 9 de setembre del 2013

Feliç!! :D

Avui ha estat un molt bon començament de setmana. Per fi estic fent bones redaccions a anglès, tot i que el vocabulari em costa bastant... Les classes de químic em van massa bé, avui hem fet un petit examen i he tret un 10! a veure si puc mantenir la línea... A biologia estem fent bioquímica i és molt interessant i el professor és molt dinàmic, i li fot canya que ja m'agrada. I a Educació Física m'ho passo molt bé els companys són molt divertits. Avui han començat els esports escolars i la veritat és que hi ha una gran varietat per a triar. Pots fer voleibol, futbol, futbol americà, rugby, hoquei, hoquei gespa, bàsquet (el seu esport estrella), i el que he triat jo; running! Aquí li diuen cross country. A les 3:30 m'he presentat al gimnàs preparat i m'he trobat amb un grup de gent. He anat allà i de seguida que m'han vist ja m'han preguntat d'on era, com em deia, etc. Una bona colla els de cross country. Això si, m'ha sobtat moltíssim que quasi tots van amb les nike free, unes vambes que costen almenys 130 euros. Estava espantat i pensava que tots correrien com fletxes; pero a la que hem començat ja m'he posat amb el grup del mig. Portaven un bon ritme però m'he cansat d'ells i he decidit apretar i arribar amb els primers, i així ha estat. Als 3km, quan ens disposàvem a girar cua he volgut anar amb els dos nois que anaven fent de llebres. Al cap de 3 minuts ja els tenia i hem anat una bona estona junts fins que al km 5 un ha decidit parar perquè no podia així que hem seguit la estrella de l'equip i jo. Al final hem decidit apretar i hem arribat molt junts, però ell abans.
L'entrenador estava molt content i jo també i m'han comentat que segurament anirem a unes curses que es fan per tota la illa!

Canviant de tema, la meva professora de química, Mrs Yeomans; m'ha parlat sobre el programa explore. És un programa que es fa durant tot el segon semestre i es cursa biologia, matemàtiques i socials. Però no és un programa normal, i tal com ho ha descrit ella: les classes s'expandeixen de les 4 parets. Un programa on moltes classes es fan a fora; d'excursió i coses així. El programa inclou una sortida amb kayak de 6 dies, una caminada de 4 dies, anar amb vaixell, etc. I tot això amb el mateix grup d'alumnes, així que creerem un ambient de classe i ens coneixerem molt bé. Ara per ara queden unes places lliures al programa, però els canadencs tenen preferència davant dels internacionals així que haig d'esperar dues setmanes que ningú s'hi apunti i ja tindre lloc. Estic molt impacient!

Espero que us vagi molt bé i us desitjo un bon començament de setmana!
PD Nova entrada per la diada!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada