dijous, 5 de setembre del 2013

could you spell it please...?

Bé, avui ha estat un dia intens comparat amb els altres. Tenia previst anar a l'institut a les 11 del matí per a fer una xerrada, una mena d'entrevista i la tria de les meves assignatures.
Així doncs, a les 11 he anat a l'institut i m'han donat una pila d'informació, i he triat les assignatures; la majoria d'elles eren plenes per cert... Finalment, per aquest trimestre he triat Química, Anglès, Un tipus d'Educació Física i Biologia. Totes son de grade 11, el que equivaldria a primer de batxillerat; però biologia tansols la tenien per a grade 12, així que, jo; omplint-me de valentia he triat biologia de segon de batxillerat. Cal a dir que al Canadà, degut al seu sitema educatiu, a la part de ciències van un pèl endarrerits. Després de fer la tria i de recollir el candau per a la meva guixeta hem anat a dinar a casa i hem tornat a l'institut on he fet Química i Biologia. Les classes han estat magnífiques, la professora de Química és molt alegre i riallera. De seguida que ha vist que era estranger ha vingut a rebre'm i a donar-me molta informació, adreçes web, etc. Seguidament, tocava Biologia. Jo, em dirigia cap a la meva classe, topant amb tothom i encantat i perdut. Al arribar a la classe nomès m'he trobat amb un comany, que m'ha explicat que l'any passat va anar a estudiar a un país oriental, però no ho he acabat d'entendre bé. Mentre estàvem mantenint la conversa; ha entrat un professor preguntant què fèiem allà que no hi havia cap classe de Biologia. Així que ja feia tard al primer dia. Però, ara us explicaré la meva confusió. Representa que per casa semestre, tries 4 assignatures, les quals les fas cada dia durant 1:15min; sí faré EF, Química, Biologia i Anglès cada dia. Cada assignatura és un bolc, per tant cada alumne té un bloc A B C i D. Cada dia l'ordre canvia i has d'estar al cas de les televisions que hi han repartides per a si avui és BADC o és ADCB o qualsevol combinació. El fet és que jo pensava que avui era BADC, i en realitat era BACD així que he anat a la classe del bloc A, quan tocava el bolc D. Ho sé, costa molt d'entendre i potser no us interessa, però jo us ho comento ja que ho trobo interessant. I sumant més dificlutats a tot això, tinc un nom i un cognom no gaire familiar per als canadencs així que ara, fins d'aquí a deu mesos sentiré el meu nom pronunciat la majoria de cops com si fos francès (arno) la qual cosa no em molesta ni em desagrada gens. Però sempre els hi haig de delletrejar, així que d'aquí ve el títol de l'entrada
Bé escric això després de treure el gos a passejar al parc de sota casa on ens hem trobat això:
Crec quue aquesta foto descriu bastant l'ambient d'aquí, cases i vida salvatge juntes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada