dijous, 29 d’agost del 2013

Per fi ja hi soc!

Abans de tot voldria dir-vos que estic escrivint en un teclat diferent el qual no en se trobar els accents, moltes paraules faran mal a la vista; em disculpo.

Be, doncs ja hi soc, despres de marxar de l'hotel a les 3 de la nit sense haver dormit, agafar un vol a les 6 a Barajas, arribar a Amsterdam a les 8, agafar un vol a la 1 cap a Vancouver, despres de nou hores de vol arribar a Vancouver International i sigui la una un altre cop, agafar una avioneta a les 7 i arribar a Comox; podria dir que ja soc a la llar que m'acollira durant 10 mesos.
Segurament no puc expressar el meu estat animic amb aquestes paraules perque es inexplicable. Es fantastic, vaig les 24 hores del dia amb els ulls oberts com taronjes i amb un somriure constant, aixo segurament ja se'm passara pero de moment estic disfrutant moltissim.
Per als que no ho sapigueu estic a Courtenay, a Comox Valley, BC. Es un lloc ple de naturalesa i vida salvatge, tocant al mar.
Ahir, per exemple; mentres feia els primers metres amb el meu nou cotxe van creuar dos cervols la carretera. La familia tranquila i dient que era normal i a mi no em sortient les paraules...
Seguidament vam anar al port, on la meva familia hi te un petit veler, i mentres l'estavem mirant va treure el cap una carinyosa foca. Coses aixi o per exemple aixecar la vista i veure una aguila enorme volant sobre el teu cap son les que passen a Comox Valley. Aixo si, acompanyat d'una pluja constant que per el moment m'agrada pero que al cap d'uns mesos acabre bastant fart pero be, soc molt felic (tampoc trobo la c trencada...)

Avui hi havia programada una excuyrsio al mount Washintong pero al lloc de trobada ens han comentat que per culpa de la pluja no podiem anar-hi aixi que hem anat a fer un tour turistic amb bus i a Nanaimo, una ciutat que parava molt lluny pero per a ells es a prop... Ha estat divertit trobar-se amb tots els estudiants internacionals, la majoria d'ells provinents d'Alemanya i m-ha encantat anar amb el tipic bus groc de les pel.licules!

Be porto molta estona a l'ordinador aixi que fina aqui per avui, les classes diria que comecaran aquest dilluns; us mantindre ben informats :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada