dissabte, 31 d’agost del 2013

Adaptacio

Ja fa uns dies que estic aqui i la cosa va molt be, de moment.

Ahir, vam anar a passejar el gos, el rei de la casa per cert, per un caminet molt bonic que va a parar a l'ocea, va ser una passejadeta molt bonica. Despres vam passar per a la meva futura escola ja que la Lindsay havia de deixar-hi uns llibres. Quina escols, quines classes, es impressionant. El fet de veure que cada professor que et trobes et saludi amablement i t'expliqui coses de la seva vida i et convidi a anar a les seves classes o al seu club es fascinant. Hi ha infinitats de coses per a fer, i m'encantaria fer-les totes... No se si ho sabeu, pero a les escoles canadenques el sistema s'adapta a tu, no hi ha cap assignatura obligatoria, els estudis els tries tu i fas el que et motiva i t'interessa. L'Steve, el pare de la meva familia d'acollida es professor a una escola a uns 40km del meu poble, i a casa seva hi ha celebrat festes on vene tots els seus estudiants i fan xerrades i fins i tot es queden a dormir. De fet, acaba de rebre una carta d'uns alumnes seus que han tingut un fill i li agraeixen tot el que ha fet per ells. Increible.

Canviant de tema, avui ha estat un dia magnific; per fi ha sortit el sol i hem aprofitiat per a anar a una mena de festa per als gossos a la piscina. Han obert la piscina i els gossos s'hi podien banyar. Ha estat divertit i l'ambient era genial; no se que passa pero la gent que gos normalment em cauen be...
Despres d'aixo hem anat al parc natural del Mount Washintong. Els boscos aqui son espectaculars, els arbres gegants i molt, molt verd. Esta molt ben cuidat el bosc. fins i tot massa, (hi han lavabos al mig del bosc...) pero l'excursio m'ha encantat. Primer hem caminat una miqueta i despres hem pujat fins a un llac precios i enorme on la Lindsay s'hi ha capbussat, pero ningu mes ha tingut valor.
De baixada he trobat uns rovellons preciosos que estic disposat a cuinarlos aquesta nit, pero la familia em pren per boig; que hi farem.

Ja us comentare mes coses si no he errat amb el tipus de bolet...


Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Arnau que guai la idea de fer un blog. Et seguiré al màxim. D'altra banda trobo molt interessant aquests sistema educatiu. Podries esbrinar si a la primària les coses van semblants?

    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Roger!
      T'he contestat en un correu però diria que no ho he fet bé...
      Ara t'envio un missatge amb la informació detallada!

      Elimina