dijous, 1 de maig del 2014

Kayaks i sol!

Ei, us escric això en màniga curta i amb el sol a la cara! Sembla una broma després de tants i tants mesos veient el cel completament blanc de núvols. Però finalment ja va traient el cap i el sol puja la temperatura, i puja el to vermell de la pell dels canadencs també.
Avui hem anat amb el grup de l'explore a fer la segona classe pràctica de kayak abans de la gran excursió a la costa oest de la illa, a Vargas Island. Seran 6 dies remant uns 14 km dirais a l'oceà Pacífic, intens eh? Doncs sí la veritat a vegades estic una mica espantat i tot.
Avui, a 24 graus i el sol picant sense descans hem agafat els kayaks, kayaks luxosos per cert, i hem anat per l'estuari de Courtenay fins a la platja de Comox. Uns 4 km que s'han fet molt, molt durs al tornar ja que la corrent anava en contra, i el final era un riu. Però ho hem aconseguit i al final no estàvem tant cansats.
Avui i a la excursió anirem amb kayaks de dos persones, o com en diuen ells "the divorce boats" que es traduïria a les barques del divorci. Doncs si, hi han baralles, i bastantes si tenim set i no podem parar de remar perquè aniriem endarrere i si pedalem no avancem res; si hi han crisis. Jo anava amb la meva amiga francesa i hem començat bé, ens hem barallat evidentment, i hem acabat bé. Tot i així els monitors ens han etiquetat com la parella de senyors grans que mai es posen d'acord. Però ens ho hem passat molt bé la major part del temps, jo ja vull tornar-hi!
I demà, ens haurem de posar a treballar fort ja que el dissabte hi ha el "garage sale" de l'explore. Això consisteix en la venta de molts productes que les botigues han donat al programa i nosaltres ho venem i els beneficis són per a les excursions. A part d'això també fem una rentada de cotxes gegant que acaba sempre amb una guerra d'aigua i venem cistelles de flors i es una festa molt gran que ve gent de tot el Valley.
Bé  vaig a dormir que estic molt cansat i m'espera un cap de setmana un pèl intens, espero que disfruteu molt del pont que jo no en tinc!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada