dilluns, 21 d’abril del 2014

Pasqua :)

Eps, doncs no sé si encara us enrecordareu de mi, però mira avui estic de vacances, sol a casa i sense res a fer així que us escriuré una mica.

Des de l'última entrada han passat bastantes coses, el camping va ser bastant aburrit però prou bé. Però no us explicaré això ja que fa molt temps..
Aquesta setmana, de dilluns a dijous vam anar de ruta amb l'Explore! Hi vam anar la meitat de la classe i l'altre meitat hi va la setmana que ve. Han estat uns 4 dies molt molt guapos, aquell lloc és brutal. És a la punta més nord de la illa, a cinc hores del meu poble i hi plou molt! Vam caminar fins al far, que és el lloc més nord oficialment i ens ho vam passar molt bé, una experiència brutal. A vegades penso amb la diferència entre anar a Cape Scott a fer classe o fer classe al Mercader en una classe-bunker durant 6 hores al dia... Bastanta diferència no? Aquesta es una de les bastantes raons que em fan desitjar poder graduar-me aquí. Però tant fa, ja sé que les probablilitats que passi això són molt poques.
Just quan vam tornar tots molls de Cape Scott era pasqua! El divendres el vaig passar de relax al poble i vaig visitar alguns amics i al dissabte vaig agafar el ferry i vaig anar a casa de l'Emily a celebrar Pasqua amb la seva família. Ha estat avui diumenge al matí quan he anat amb l'Emily i els seus dos germans petits a buscar els ous de pasqua. Aquí al Canadà els pares pel matí amagen els ous per la casa i posen una pista a cada ou i els has d'anar trobant com en un circuit. Ha estat bastant divertit i hem acabat tots amb uns excessivitat de xocolata que tela...  Però també m'han donat una iTunes card que ja l'he gastat amb un bon àlbum que estic escoltant ara mateix, el primer cop que escolto música legalment al meu telèfon!
A part d'això, aquest dissabte vaig començar a fer la meva feina de voluntariat. Per a graduarme aquest any, nescessito 30 hores de voluntariat. El que faré jo, serà ajudar en un projecte sobre el salmó Coho. si no ho sabíeu, el salmó aquí és molt important, base de tots els ecosistemes. El que faré cada dissbte serà anar a tres rius de Comox Valley on hi han unes caixes que hi entren els salmons. Quan estan allà, els contem, els estudiem el seu tamany etc. i netejem les instal.lacions. És un projecte que pora bastanta feina ja que això es fa cada dia, però amb l'ajuda de tots els voluntaris és possible i permet fer un estudi bastant detallat sobre la moguda del salmó Coho.

Bé això es tot, aquí algun dia ja he pogut sortir sense jaqueta al carrer i es comença a veure el cel blau! ja no m'enrecrdava, sempre l'havia vist blanc per als nuvols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada