dijous, 27 de febrer del 2014

Victoria!

Ei que tal bones!
Bé han estat uns quants dies, però he de dir que he estat un pèl enfeinat. La setmana passada es va passar 3 dies nevant sense parar i al final ens va deixar amb uns preciosos 25cm de neu que van tancar les escoles al dilluns. Em vaig passar el dia jugant amb la neu i amb trineus i va ser bastant divertit!
Però això no ha estat tot.Ahir dimecres vam anar tots els internacionals a esquiar. Vam poder difrutar aquest cop si de uns bons 2 metres de neu pols i verge. Va ser impressionant, no vaig parar en tot el dia! Vam agafar jo i un amic mexicà que també estava esquiant i vam baixar de tot. Primer vam baixar per al mig del bosc, entre els arbres. Quina por!! Mare de déu... Va ser de bojos allò.... Seguidament vam anar al "Park". El Park és un lloc amb salts, tubs, half pipes i coses d'aquestes que l'Univers va decidir que l'Arnau no podrà fer mai. I així és, per molt que posi collons, les coses aquestes de saltar, i freestyle i coses així no estan fetes per a mi.
Doncs allà estava jo, amb els meus esquis acostant-me al salt. Em vaig dir a mi mateix, ara ja no pots tirar enrere i si frenes serà pitjor aixi que... AUUUUU La m... que em va p...! JA em vaig menjar la neu d'una manera bastant espectacular, el pal a 4 metres i l'esquí esquerre 2 metres més enllà. Però no em va fer mal! Una mica si, però no massa! Va ser brutal jajajaj!
Després també us explicaria que ens vam perdre i vam acabar baixant per una negra, la cosa més empinada que he vist mai, esque no sé com explicar-ho quina por... Però bé us vull explicar més coses.
Avui, m'he llevat a les doloroses cinc del matí, amb la cara mig cremada d'ahir de la neu (mama aquí no tenen aftersun.. No hi puc fer res) per a anar a Victoria!
Victoria és la capital de la illa i està a sud, a tres hores en autobús des de el meu poble. Allà hem anat al Parlament de British Columbia amb l'Explore. A l'Explore fem ciències socials i aquestes primeres setmanes hem estat estudiant el parlament i el govern de Canadà, i avui hem anat a veure una sessió de debat al Parlament de Victoria. L'edifici és preciós, una de les coses més maques que he vist aquí al Canadà. Al Parlament ha estat molt interessant, hem pogut veure i escoltar com discutien sobre la sostenibilitat dels ferrys que connecten la illa amb Canadà i les altres illes més petites. El de l'oposició començaven a cridar, i els del govern començaven a picar a les taules quan un ministre feia un discurs d'aquells de David Fernandez de la CUP, fotent canya. I els altres cridant, molt molt interessant i diferent! M'ha encantat.
Després hem anat a les oficines i hem conegut al president, i al respresant del Comox Valley.
Seguidament hem menjat el lunch al port de Victoria i hem anat a l'Imax! Hem vist un documental sobre pinguins i era molt guapo. Llavors hem agafat el bus i tres horetes més fins a caseta.
Estic passant uns dies increïbles i no sé, no m'imagino el valor que té tot això; és impagable. A una edat tant jove poguer conèixer tant món... Si això ho he aconseguit treient bones notes a tercer de la ESO i acoseguint la beca d'aquesta manera ha valgut molt la pena posar-se a estudiar aquells diumenges després de la cursa, cansat.
No sé, és brutal; sempre estic rient, i cada dia quan arribo a casa em venen ganes de ballar; us vull transmetre aquesta felicitat!
A somriure i endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada