dilluns, 17 de febrer del 2014

Sense títol

Bufff, ha estat tant de temps que ja no sé quin títol posar!
La veritat és que últimament em fa bastanta mandra escriure, us haig de ser sincer, però bé, de tant en tant toca no?
Doncs aquí ha plogut molt aquesta setmana, i ha fet bastant fred. Cada cop que plovia a la ciutat nevava a dalt a les pistes d'esquí, i ara ja tenen 150cm en tres dies! Ahir la gent es va quedar a dalt les pistes perquè el bus que puja i baixa no podia circular per la carretera.  Ara molta gent està esquiant ja que la neu està en molt bon estat; però jo he aprofitat i he anat a còrrer ;) L'estadi atlètic estava molt més calmat!
Tot i això, aquests dies ha fet cada tormenta que era impossible anar a còrrer, i he hagut d'anar al gimnàs amb els meus amics mexicans que hi van cada dia. Primer em diuen, si vols fes un rato de màquines i després farem exercicis sense màquines que és millor per a gent de la nostra edat. Primer molt bé, però quan ja portava com 70 flexions, i més i més... Els meus braços tremolaven! jajajaja. Malgrat tot, he millorat molt amb el tema flexions i ara en faig més, tot gràcies a la pluja i als meus amics llatins que em colen al gimnàs. A més, el segurata del gimnàs és amic nostre ja que mexicà i ens convida a passar!

Bé a part de llevar-me sense poder moure els braços, aquesta setmana he fet més coses. A classe de socials hem començat a treballar en un projecte molt interessant. Fa dues setmanes, vam fer una enquesta sobre la nostra ideologia política. Nosaltres no sabíem per a què era fins al dimecres quan ens van dividir en grups. Aquells grups eren grups polítics amb la gent que tenen la mateixa ideologia que tu. Jo evidentment vaig acabar a la minora, al grup de l'"extrema esquerra" que seria com ICV i ERC, i una mica tirant cap a la CUP. Després el professor ens va ensenyar el pressupost que teniem per a governar el nou país, la illa de Vancouver. El pressupost és molt difícil d'ajustar, i és un exercici molt interessant. Durant les properes setmanes hem de fer un vídeo presentant el nostre partit i les seves propostes. A veure que tal ens va a nosaltres!

I a part dels estudis i esports aquesta setmana ha estat sant Val.lentí. Ja sé que vosaltres no ho sabíeu i que el dia dels enamorats dels catalans és Sant Jordi, però jo us ho recordo ;).
Doncs aquí el programa dels interacionals va fer un altre ball. I sí va ser igual d'aburridot que el de Halloween, però mira, va ser millor que quedar-se a casa un dimecres al vespre sense res a fer. A més, vaig guanyar una caixa de bombons! Però els hi vaig donar a la meva família perquè jo ja he aborrit la xocolata...
Però bé al dia que m'ho vaig passar bé va ser al divendres, que vaig anar a un concert de reggae a una illa que esta plena de hippies. L'escena era bastant brutal; un gos que es passejava per l'escenari, il.luminats ballant descalços, el cantant amb rastes fins a els genolls, etc. Molt autèntic

Per a acabar aquesta entrada tant llarga nomès voldria felicitar a la Gisela Montes i a la Marta Nieves, alumnes de l'INS Joan Mercader que han estat presel.leccionades per a la segona edició de la meva beca! Moltes felicitats altre vegada i molta sort a les dues a l'examen!

1 comentari: