dijous, 21 de novembre del 2013

Sort?

Dijous i festa! Avui és el dia que els professors tenen entrevistes amb els pares i no tenim escola!
El dimarts després d'entrenament de Running a l'estadi atlètic havia d'agafar l'autobús per a tornar a casa. L'havia d'agafar a les 17:49, però les sèries de l'entrenament es van allargar una mica. Estic recollint les coses i veig el meu autobús que arriba, eren es 17:48 però em poso a còrrer per a sortir de l'estadi. L'autobús arriba a la parada i no para, no para, no para, no. Corro, mes que a les sèries que havia fet abans, a 3:30 el mil, a mort. M'ajusto la motxilla i em decideixo a fer-lo parar. Estic al seu darrere i està a punt d'entrar a la carretera, moc els braços i em relanteixo, estic a punt de fer-li un cop però arranca i em deixa literalment a la cuneta, amb la motxilla torta i l'abric mig tret. Imatge trista. Tres graus, tinc 20 minuts per recòrrer 3 km fins que la Lindsay es comenci a preocupar. Em calmo i deixo de cagar-me en tot. Decideixo anar a la parada i pensar. Quan estic esperant em trobo a en Robbie que deixa uns nens a la piscina. En robbie és un component del segon equip del Liverpool. Amb el seu accent marcat britànic em saluda i em pregunta què faig allà i li explico la història, abans d'acabar ja està al cotxe preguntant com s'arriba a casa meva que m'hi porta ara mateix. Jo, perplex a l'hora que alleujat pujo al cotxe i li explico. Ell durant el camí em convida a anar a una mena d'activitat que organitza ell el dimecres a la nit de mirar una pel.lícula i desprès fer un concurs o una cosa rara per a joves. Jo ho trobo raro però li dic que potser m'animo a anar-hi ja que el xicot em va ensenyar on ho feia i em cau bé. Em va donar una targeta personal seva per a la família que no es preocupés. La lindsay ho va llegir i em va dir que era d'una organització cristiana, que fan activitats per a joves cristians i coses religioses. Eps! Quin cacau mental. Estava molt content i orgullós que encara hi ha gent bona en aquest món, llavors va i m'adono d'això. Però llavors penso, que no té re de dolent que cregui en una cosa, no hi estic d'acord ja que  aquest Déu és l'home que ha creat més guerres en aquest món; però això ara és igual. Ara resulta que si ell és cristià no mola, no ho sé. Això em va deixar fotut, ja que no sabia què pensar. No està bé posar etiquetes i tractar a tothom per igual, però no tractaràs bé a una persona neonazi no? ja que ella no ho respecta a les altres, llavors jo els respecto a ells, i això és un no parar! No sé perquè escric això la veritat, això de tenir festa al dijous i haver de tornar al cole al divendres no funciona...
Va, avui us deixo amb una mica de hip hop dels roots, uns dels pocs grups que fan hip hop però amb bateria, guitarres i baixos i teclat, bona combinació que fa bona música.
http://www.youtube.com/watch?v=zI4D1QOLGuM aquesta versió està censurada, per això a vegades no diuen alguna paraula....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada